Barry’ startade 1998 och blev snabbt kända som världens bästa ”workout”. 2017 Barry’s öppnar sin första studio i Dubai tillsammans med nya studior i Chicago, Toronto, Atlanta, Dallas, Washington DC, San Francisco, Boston, Norge, Milano, London och Stockholm.
Varje Barrys studio är unik för staden där den ligger. Med handmålade väggmålningar av lokala konstnärer och postvärdiga ögonblick runt varje hörn, kommer du att klicka och dela före och efter din träning. Med våra toppmoderna bekvämligheter lämnar du en känsla av fräsch AF. Åh, och vi är inte trashiga. Alla studior är miljömedvetna och värnar om vår framtid.
Marknadsföringsbyrån kom i kontakt med Barry’s då de ville ha hjälp med att sätta tydliga strategier och kampanjer för den betalada annonseringen på sociala medierna. Innan byrån började arbetet med Barry’s, gjordes en detaljerad undersökning av målgruppen, dess intressen och beteenden på sociala medier.
Baserat på denna information utvecklade Marknadsföringsbyrån en strategi för att nå ut till rätt målgrupp med rätt budskap. Detta inkluderade att välja lämpliga målgrupper för annonsering, skapa eye-catching annonser och optimera annonserna för att få så mycket som möjligt ut av Barry’s budget.
Tack vare Marknadsföringsbyråns ansträngningar har Barry’s sett en ökning i sin online-närvaro på Facebook och Instagram, samt en ökning i engagemang från målgruppen. Dessutom har betalda annonser gett Barry’s en ökad exponering och en möjlighet att nå ut till en bredare målgrupp än vad som skulle vara möjligt med organisk närvaro på sociala medier.
Marknadsföringsbyrån följer fortlöpande ,och optimerar, annonserna för att säkerställa att Barry’s får så mycket som möjligt ut av sin investering i sociala medier. Samtidigt är byrån redo att anpassa sin strategi efter förändringar i målgruppens beteende och preferenser för att fortsätta att nå ut med ett relevant budskap.
Marknadsföringsbyråns arbete med sociala medier har haft en positiv inverkan på bokningarna och exponeringen för Barry’s. Genom annoneringen på Facebook och Instagram, har byrån lyckats nå ut till rätt målgrupp med relevanta budskap. Annonserna har skapat en ökad online-närvaro för Barry’s, vilket har lett till en ökning i engagemang från målgruppen.
Dessutom har byråns arbete med retargeting och optimering av annonserna säkerställt en högre konverteringsgrad och ökat Barry’s exponering. Som ett resultat har Barry’s sett en ökning i antalet bokningar.
För oss på Marknadsföringsbyrån började allt med en idé, en idé om att vilja utveckla den digitala marknadsföringen hos företag. Marknadsföringsbyrån startades 2016 och har sedan dessa bara växt sig större och starkare.
Marknadsföringsbyråns vision är att vara en fullservicebyrå som jobbar tillsammans med er för att ni ska uppnå era mål. Med ett nära samarbete kommer ni få experthjälpen ni behöver till ert företag. Med verktyg, kunskap och ett starkt team hjälper vi företag att attrahera nya kunder, öka konverteringen och växa!
Vår tanke har alltid varit att alla företag ska få hjälp med att utvecklas. Alla har vi någon gång startat upp med en idé och velat utveckla den.
Låt oss vara med på resan redan från start!
Vill ni ha hjälp med er marknadsföring
eller höra mer om våra tjänster?